1. stu 2013.

FARMA 5 UŽIVO - UZIVO - POGLEDAJTE SEKS NA FARMI: Dohvatili se Jelena i Čupo! (VIDEO)




Jelena Golubović i Čupo Kalač imali seks na Farmi!
Iako su njihov odnos u štali zabeležile kamere, ovaj snimak, u čiji je posed došao naš saradnik, nikad nije emitovan. Ljubavni čin dogodio se posle jedne žurke na kojoj se Jelena razvalila od alkohola, a pošto je bila sluga te nedelje, morala je da spava u štali. Čupo ju je nešto kasnije, poprilično trezan, posetio. Ako se i budu uskoro verili, pa venčali, evo sad svi znamo kako je izgledala njihova „prva bračna noć“



Čupo: Hoćeš da spavam s tobom, ili da idem?
Jelena: Hoću da spavaš sa mnom, ali da spavamo i da me ugreješ jer ću umreti od hladnoće... Gde ćeš?
Čupo: Idem, ti si umrla odavno...
Jelena: A vidiš što se tresem od hladnoće...
Dok je Jelena zaplitala jezikom pokušavajući da ga privoli da legne kraj nje, Čupo je pevao: „Ja volim život, kafane i žene, poslednji boem...“ A onda se uvukao ispod ćebeta. Pa ustao. Zaboravio je da skine pantalone. Onako u gaćama, naskačio je na svoju dragu.
Jelena: Hvala bogu, sad mi je toplije. Oooo, jaoooo... Aaaa, nežno... Polako, molim te... Još malo mi je hladno... Ugrej me, ali polako...
Čupo: Natenane, je li?
Jelena: Ta kosa mi ulazi usta...
Čupo: A?
Dok ga je Jelena molila da bude nežan, Čupo je bivao sve grublji. A muve zunzare su ih nadletale...
Jelena: Aaaa, joj, pa šta ti je? Nisi bio agresivan tako.
Čupo: Šta si rekla?
Jelena: Aaaaa, a zašto me pecka? Kad ga staviš pecka me. Jesi ga oprao?
Čupo: Šta?
Jelena: Jesi ga oprao?
Čupo: Jesam.
A onda je najednom i Jelena podivljala. Počela je Čupu iz sve snage da udara po goloj zadnjici. On je prvo trpeo, da bi potom u nekoliko navrata pokušao da joj skloni ruke. Ipak, ona bi se svaki put izborila da ga još jednom pljesne.
Jelena: Moraš jače! Još, još, još, još, još (pljeska ga) Jače, jes, aaa, još, aaaa...
Čupo: Oćeš još?
Jelena: Aaaaaa, spusti mi nogu, ne volim taj položaj, spusti mi nogu, molim te!
Kad je obavio posao, Čupo je zapevao.
Jelena: Oćeš da se okrenem na guzu da ti svršiš u mene?
Čupo: Aj, vidimo se...
Jelena: Pa, nisi ni svršio.
Čupo: Misliš?
Jelena: Pa, valjda bi mi rekao.
Čupo: Jesi osetila?
Jelena: Ne.
Čupo: E, da te poljubim...
Jelena: Pa, jesi li svršio?
Čupo: Mejbi, ajde vidimo se sutra!
Jelena: Kako se zezaš s tim stvarima, jesi li stvarno?
Čupo: E, ajde spavaj...
Jelena: Pa jesi li svršio?
Čupo: No, no, tumorou!
Jelena: Čekaj, a zašto ideš ako nisi?
Čupo: Pa sutra ću, ne žuri mi se...
Jelena: Ne razumem, što ne svršiš?
Čupo: Tumorou, gud najt, tenkju! Vidimo se sutra, ajd‘ spavaj.


Prala se iz balona iz kog pije

Kad je Čupo otišao, Jelena je ležeći, obamrla od seksa i alkohola, zavlačila ruku među noge i njome se posle hvatala za grlić balona da bi pokvasila šaku kako bi se oprala. A onda iz tog istog balona pila vodu.

Posle seksa pevao Kebinu pesmu

Čupo: Zaželeh se tebe majko...
Jelena: Gde ćeš?
Čupo: (i dalje peva) Zaželeh se...
Jelena: Nisi svršio...
Čupo: Ko?
Jelena: Ti...
Čupo: Tumorov! (nastavlja s pesmom) Imao sam, imao sam ljubav jednu, imao, imao sam i života vrednu. Sada imam jednu gorku uspomenu...
Jelena: Zar ti ne ostaješ da spavaš?
Čupo: Ne mogu da spavam, nemam pravo...

0 komentari :

Objavi komentar

ShareThis