19. stu 2013.

FARMA 5 UŽIVO - UZIVO - Svađa Sare i Jelene, Miće i Jelene, Katarine i Ivana i farmeri na zadatku tolerancije

Svađa Sare i Jelene, Miće i Jelene, Katarine i Ivana i farmeri na zadatku tolerancije

20.09 – Žarko se našalio sa Suzanom, ali ona nije shvatila šalu i naljutila se
“Ništa loše nisam mislio, samo sam se šalio”, rekao je Žarko, ali Suzana nije želala da prihvati šalu.
20.15 – Ivan objašnjava da Sari da ne može da mu se sviđa tip devojke kao Katarina.
“Nije da ona nije dobra riba, ali ja sa njom ne bih mogao tri dana da izdržim, ne znam šta bih pričao. Ali recimo sa tobom bih mogao”, rekao je Ivan Sari.
“Ja gledam Kaću i Borisa i meni su oni smešni. Mislim da je toliko zahtevna da je to pakao”, rekao je Ivan.

20.29 – Vajs pita Marijanu da li joj je ikada palo napamet da je on zaljubljen u nju?
“Jel si lud? Nikad”, rekla je Marijana. “Pa moram da te pitam zato što ne znam šta da mislim o tome”, rekao je Vajs i dodao da bi bio razočaran da je drugačije. Vajs kaže da mu je Marijana rekla da su Ivan i Sloba zaljubljeni u nju.
“Ja ne mislim da je Sloba zaljubljen u mene i ne znam odakle to”, rekla je Marijana u intervjuu.
“Ja sam rekao u šali da imaš dovoljno šarma da manipulišeš muškarcima, da znaš”, rekao je Vajs. Marijana je rekla da zna da se šali, a denser ju je upozorio da zna da se on šalio.

20.34 – Sara se svađa sa Jelenom Golubović
Naime, Sara je optužila Jelenu da da ju je probudila.
“Pa nisam te ja probudila, Ivan je”, rekla je rediteljka.
“Ma nije važno ko je, ali ti si sto puta izgovorila Ivanovo ime, pa neka je Sveti Petar, nije bitno, samo ućuti”, rekla je Sara. Suzana se pridružila Sari.
“Ja ne mogu da verujem šta ona nama radi, debilčina jedna. Ne mogu da verujem da može toliko da nas maltretira”, rekla je Suzana.
Edin je rekao Lepom Mići da to što je opsovao Jelenu nema efekta kod nje.
“Pa šta treba da joj radim”, pitao je Mića.
“Pa kad ona zaspi, treba da uzmemo šerpu i da joj svi redom lupamo iznad glave”, rekao je Škorić.

20.41 – Lepi Mića se svađa sa Jelenom
“Kako te je Čupo je**o u to tvoje d**e prljavo, aljkavušo jedna. Smrdušo”, rekao je Mića i još nastavio: “Kakva si gadna, to prljavo d**e, raspalo, j**eš se u štali, ološu mali, prljavi”, vređao je Mića Jelenu, ali ona je pevušila svoju pesmicu u kojoj Miću naziva siledžijom, a Suzanu izdajicom.
20.58 – Zadruga je poslala pismo farmerima. Naime, oni su dobili izazov da se ponašaju fino i bontonu. Farmeri koji su se prijavili za ovu igru treba da poštuju 15 pravila koje je Zadruga sastavila.
“Mislim da mi neće biti težak ovajzadatak i da je to veliki izazov. Mislim da će biti mnogo provokacija od onih koji se nisu prijavili za ovaj zadatak”, rekla je Romana.

21.11 – Vajs razgovara sa Marijanom i kaže da je ona jedina osoba koja ga nije “ujela”.
“I Edin me je ujeo i Jelena, samo ti nisi”, rekao je Vajs i dodao da pokušavaju da ima nameste.
“Ja kad budem osetio da ti je neprijatno što se družiš sa mnom, ja ću se povući i biću ti prijatelj napolju”, rekao je Vajs.

Iako su na Farmi proglašeni Dani tolerancije, farmeri to baš i ne primenjuju, te olako ulaze u rasprave. A jedan kojima uzdržavanje u poslednje vreme baš i ne ide, jeste Ivan Marinković.
Ivan Marinković uspeo je da iznervira Katarinu Grujić. Naime, nju je izvelo iz takta to što je bivši muž Goce Tržan hteo da Kaća opere sudove kada on kaže, a ne kada ona to hoće. Oni su se oko toga sporečkali, pa je Marinković pevačici kazao da nije vredna. Na to mu je ona odgovorila da je on poslednja osoba na planeti koja može bilo šta da kaže na tu temu.

“Ti si besan jer se Marko vratio! Nadao si se da će ispasti”, rekla mu je Katarina, a onda nastavila da komentariše ponašanje Marinkovića. “Prvo mesto i nagrada su mu udarili u glavu, pa gazi preko mrtvuh”, kazala je Grandova zvezda Simonidi.

0 komentari :

Objavi komentar

ShareThis