2. pro 2013.

FARMA 5 UŽIVO - UZIVO - Šeki Turković - Svaka čast Jeleni Golubović! Svašta je ona istrpela na imanju!

Šeki Turković - Svaka čast Jeleni Golubović! Svašta je ona istrpela na imanju!

Šeki Turković poslednji je farmer koji je napustio imanje u Lisoviću. Iako je juče u Areni pobedio Ekrema Jevrića, te duplirao glasove publike, to mu nije bilo dovoljno da ostane u rijalitiju.

Po izlasku sa Farme, Šeki Turković je kazao da je srećan što konačno može da ide kući, ali i da je pomalo tužan "zbog ovaca", o kojima se pevač starao.

On je još rekao  da je već po ulasku u rijaliti znao da će to biti najgora Farma do sada. "Znao sam da će biti najgore do sada! Po svenu! Higijena, štekovanje hrane... Realnosti nema ni malo", rekao je folk pevač.

Bivši farmer je takođe kazao da je već posle prve nedelje provedene na imanju želeo da isto i napusti. "Celog života sam bio iskren i skroman, a već posle prve nedelje sam hteo da odem. Posle treće nedelje sam deset puta išao na kapiju, ništa mi nije odgovaralo", priznao je on.

Inače, Šeki se na imanju često svađao sa svojom koleginicom Zoricom Marković, a ona čak, kada je napuštao imanje, nije htela ni da se pozdravi sa njim. "Zorica i ja za 30 godina koliko se poznajemo nikada nismo imali nikakav konflikt. Ja ne znam da igram kao ona, jednostavno nisam takav", rekao je on i dodao da mu je smetalo to što je Zorica rekla da njega niko od kolega na estradi ne voli. "Molim Zadrugu da napravi anketu među mojim kolegama, pa da vidimo koliko me ko voli", kazao je Šeki.

Takođe, on je još dodao da je u najlošijoj pozicija na imanju, što se odnosa ostalih farmera tiče, upravo Jelena Golubović. "Svaka čast Jeleni Golubović, šta je sve ona izdržala na Farmi! Ma ja ne bih izdržao ni dva minuta da sam na njenom mestu! Najbitnije je da je ona iskrena", rekao je bivši farmer Šeki Turković.

0 komentari :

Objavi komentar

ShareThis